آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

انتظار...

20هفتگی مامان

1390/12/18 17:25
نویسنده : مامان سحر
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم....این روزا حالم بهتره و بالا نمیارم تازه 5شنبه90.12.11مامان بزرگ(مامان بابا پیمان )چلو کباب درست کرد و دیدم که مثل قبل متنفر نیستم(اخه نه گوشتقرمز دوست داشتم نه گوشت مرغ)البته هنوزم زیاد زیاد خوشم نمیاد بخورم.شنبه90.12.13رفتم سونوگرافی...قربونت برم خداروشکر همه چی طبیعی بودو وزنت تو 20هفته و3روز 395گرم بود...قربونتبرم مامانی و بابایی خیلی دوست دارن بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:24
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
صوفیا
19 اسفند 90 23:25
قربونش برم فکر کنم نی نی مون تپل مپلی باشه. اپ کردم نگاهی بنداز
صوفیا
29 فروردین 91 2:58
. دلم یک جای دنج میخواهد آرام و بی تَنِش جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی! تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد مثلا آغوش تو ! عزیزدلم امروز خیلی دلم برات تنگ شده بود .خییییییییییییلی دوست دارم مواظب خودت و کوچولوی نازمون باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد