آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

انتظار...

سرکلاژ

1390/12/18 16:31
نویسنده : مامان سحر
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میدونم خیلی وقته ننوشتم...تازه حالم بهتر شده...90.11.12رفتم بیمارستان وسرکلاژ کردم...دکتر گفته بودطول سرویکس کوتاهه31mmبود...ازساعت9تکه بستری شدم تا1که عملم تموم شد 6بار بالا اوردم.خلاصه قرار بود تا فرداش بمونم ولی شب ساعت 9مرخص شدم.از11.10خونه مامانم اینا بودم تا11.16(مامانم اینا داشتن خونه رو تعمیر می کردن)وااااای اون شب که داشتم میرفتم خونه چقدر دلم گرفته بود...تاعمر دارم اون صحنه یادم نمیره که خواستم کفشامو بپوشم واسه این که خم نشم مامانم نشست جلو پام تا کفشامو پام کنه...همیشه با 1بغض خیلی بد یادش می افتم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلی
13 تیر 91 16:07
با جستجوی سرکلاژ به وبلاگ شما رسیدم
امیدوارم صحیح و سالم نی نی ات بیاد بغلت


ممنونم خوشحالم کردین بازم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد