آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

انتظار...

اتاق پسرم

1391/2/19 16:22
نویسنده : مامان سحر
570 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان کمد دیواری که بابا بزرگت(بابای بابا پیمان )برای اتاقت سفارش داده بود قبل از عید حاضر شد و کاغذ دیواری اتاقتم که مامان بزرگ(مامان بابا پیمان)سفارش داده بود منتظریم تا بفرستن و بیان برای نصب...سیسمونی هم کهمامان بزرگ(مامان مامان) تقریبا کامل کرده فقط تخت و سرویس کالسکه و... مونده که بعد از کاغذ دیواری تهیه می کنه....پسر گلم همه ما ها عاشقتیم و برای اومدنت لحظه شماری میکنیم......

دوست دارممممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسناسادات
19 اردیبهشت 91 17:26
ان شاالله که نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد.
راستی منم متولد70 م


مرسی از دعای خوبت ومرسی از اینکه به سایت نی نی ما اومدین...
مامان سامیار
22 اردیبهشت 91 22:12
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک پیشاپیش روزت مبارک مامان کوچولو
مولود
23 اردیبهشت 91 3:12
عزیزم،مادر آینده به همین نزدیکی روزت مبارک


مرسی قربونت همچنین شما و انشاا... همیشه سایه ت بالای سر انیتاجون باشه می بوسمت...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد