آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

انتظار...

میم مثل مادر....

1391/2/23 16:09
نویسنده : مامان سحر
457 بازدید
اشتراک گذاری

مادر تو فرشته ای

 تـــرا ستایش می کنــــم ترا که قلب سرشـــار و روح بزرگ ودستان گرم و زندگی پرورت چراغ راه ماست امید و تکیه گاه ما زندگی و هستی ماست تـــرا ستایش میکنــــــم ترا که می بخشایی ومهربانی بی توقعت رانثار میکنی حجت بی اجر و مزدت را تـــــرا ستایش میکنم ترا که می سوزی و میکاهی و برای مهر ورزیدن نه زمان می شناسی، نی مکان و نه پشیمانی را پیشه میکنی تـــرا ستایش میکنم ترا ای مادر پاک ، ای روحانی پاک ای سرچشمهء همه مهربانی ها، همه فدا کاریها و همه از خود گذشتی ها تر ای مادر بخشاینده، ستایش میکنم بخاطر وجودت که صفای آسمان بهار را دارد بخاطر قلبت که گستردگی دریای پاک را دارد و بخاطر دامانت که ما را پروراندو لالایت که نشه خواب را در چشمان ما ریخت و نگران سرنوشتمان نگران خوب و بد نگران خوشحالی و غمها بی پایانمان است ترا ای مادر، ای روحانی مقدس ستایش میکنم و در برابر عظمت روح ودر برابر شکوه رنجهای بی دریغت که هرگز شکوه ای بهمراه ندارد سر تعظیم فرود آورده و میگویم مادر! تو فرشته ای

تقدیم به انی که بهشت زیر پایش جای دارد...بهترین مامان دنیا...هرچی سنم بالاتر میره معنی صبر و فداکاری رو بیشتر در وجود مامانم حس میکنم....عاشقتم مامانم....چقدر دلتنگ زمان بچگیم شدم مخصوصا روزهای مادر....دستای قشنگتو می بوسم ....

به بهشت نمیروم اگر تو انجا نباشی مادر.....

مادر!وقتی محبتت راباهمه وجودت بر من تقدیم کردی ومرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی وامانت عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه ی لحظاتت باشم....

تقدیم به مامان جون گلم (مادر شوهرم)که زمان زیادی نیست که کنارشم ولی 1چیزی هست که زمان رو نمیشناسه اونم عشق ومحبته و بدون هیچ چشم داشتی محبت رو باتمام وجود به من تقدیم کرد مامان جونم دوست دارم ازته دل....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد