آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

انتظار...

تقدیم به عزیزترینم.....

1391/3/16 21:58
نویسنده : مامان سحر
711 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،

بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک

 

 سلام پسرگلم دیروز روزپدر بود هم من بهترین بابای دنیا رو دارم هم شما و هم بابا پیمان ...بابا پیمان بهترین تکیه گاهه برای من وشمادلم میخواد یعنی ازت انتظار دارم نهایت احترام رو به بابای مهربونت بذاری ....اگه بدونی چه کارایی برای سلامتی جفتمون انجام میده و البته چه اخلاقایی از مامانت تحمل میکنه بعد از خدا می پرستیش... 

 پیمان عزیزم خدارو شکر میکنم برای وجود نازنینت... پیمان جونم بهترین همسر و بابای دنیا همه روزهات مخصو صا روز پدر مبارک.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
23 خرداد 91 11:29
سلام عزیزم
بگو بدونیم نی نی به سلامتی کی به دنیا میاد هممون منتظریم برامون بگو عزیزم


سلام...هنوز دکتر جواب دقیقی بهم نداده من که دیگه انتظار داره دیوونم می کنه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد