آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

انتظار...

اشتباه هفته ها....

1391/3/23 15:31
نویسنده : مامان سحر
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم...دیروز دوشنبه 91.3.22با چه ذوق و شوقی من و بابا پیمان رفتیم دکتر که تاریخ زایمان رو بهمون بگه اول اینکه رسیدیم گفتن برادر خانم دکتر فوت شدن ممکنه نیاد مطب ولی خدارو شکر باکمی تاخیر اومد...برام سونو انجام دادوازم سوالاتی پرسید خلاصه ازش تاریخ زایمان پرسیدم که ازم خواست سونوهای اولیه رو نشونش بدم منم ئسونوی 14 هفتگی رو نشونش دادم...که فهمیدم چقدر اشتباه حساب کردم....خودم که حساب کرده بودم 36هفته بودم...ولی دکتر گفت که 33هفته و 2روز...و گفت که برای مشخص شدن تاریخ زایمان 2هفته دیگه مراجعه کنم و همچنان انتظار......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه گلی
23 خرداد 91 17:15
سلام مبارکه ایشالله پسرکوچولوی شما هم به سلامتی به جمع نی نی های ما میاد ورنگ وبوی تازه تری میده به دنیای وبلاگستان نی نی ها مقدمش پیشاپیش خجسته باد
وای که چه انتظار غریبی که من عاشق این انتظارم
اگه دنیا اومد ومن متوجه نشدم ازت میخوام به منم خبر بدید بیام خاطرات وعکس گل پسرتونو ببینم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



سلام ممنونم که افتخار دادین و به وبلاگ نی نی ما سر زدین....هرچند این انتظار قشنگه ولی خیلی هم سخته....باشه چشم حتما خبر میدم...
مامان سامیار
25 خرداد 91 2:17
حیف شد من که کلی نقشه کشیده بودم ولی ایشالله این دو هفته هم زود تموم میشه و نی نی گلمون میاد پیشمون راستی قربونت بشم چند وقته هر کاری میکنم نمیشه نظر بذارم وگرنه همیشه به وبلاگت سر میزنم
مامان آرتین
27 خرداد 91 12:49
سلام دوست عزیزم .خوشحالم از اینکه پسرم یک دوست خوب همنام خودش پیدا کرده
با افتخار شما رو لینک کردم و بهترینها رو براتون آرزومندم


سلام ممنونم
مامان جون نی نی
28 خرداد 91 16:15
عزیزم ناراحت نباش این انتظار شیرینی هست . توی این چند هفته باقی مانده انشاا... گل پسر رشد بیشتری رو میکنه و به سلامتی میاد بغلتون




سلام ممنون که هیچوقت تنهام نمیذارین و با نظرای قشنگتون دلداریم میدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد