آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

انتظار...

شرطی شدن گل پسرم....

1391/3/30 20:13
نویسنده : مامان سحر
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان...من وبابا پیمان این چند روز 1 موضوعی کشف کردیم.مامان بزرگ(مامان بابا پیمان)همیشه تو عروسی یا جشن یا تو ماشین ازم می پرسید که شما اهنگ می شنوی تکون می خوری یا نه ولی شما همیشه در حال تکون خوردنی جز وقتی که اهنگ گوش می کنی.ولی چند روز پیش بابا پیمان اهنگ شهرام شب پره (لب کارون)تو ماشین گذاشت که دیدم 1طور عجیبی تکون می خوری...چند بار امتحان کردیم با هیچ اهنگی بجز این اهنگ تکون نمی خوری...منم که دست خودم نیست تا تموم شدن این اهنگ و تکون خوردن شما در حال خندیدنم و بابا پیمانم که ول کن نیست و به محض ورود من و شما تو ماشین این اهنگ رو playمیکنه ....

تازه این چند روز همه ش عصبانی میشم و دلم میخواد به 1نفر زور بگم که بنده خدا خاله سارا همیشه دم دسته و ....بیچاره اونم هیچی نمیگه(البته گاهی وقتا که اعصابش سر جاشهدر غیر این صورت....)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

صوفیا
30 خرداد 91 20:38
الهههههههههههههههههههی من قربون این نی نی گلی بشم .سحر جونم تابلو که به کی رفته ( مامانش)
دیگه چیزی نمونده که این فسقلی به دنیا بیاد خاله فففففففففففففداش بشه


خدانکنه...ایشاا...بدنیا که اومد اون 40 روز می مونی و ازش مراقبت می کنی و دوست داشتنتو ثابت می کنی...خوشحالی نه؟؟؟؟
مریم--------❤
30 خرداد 91 20:43
سلام عزیزم
خوبی عزیزم؟انشاالله نی نی تونم به سلامتی دنیا بیاد
از داستان شرطی شدن پسرتون و تکون خوردنش با اهنگ شهرام شهپره خندم گرفت
دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم موفقی؟
در هر صورت از آشنایی با وب شما خرسندم


سلام.مرسی ما خودمونم همچنان در حال خندیدنیم.خیلی خوشحال میشم که بیشتر باهاتون اشنا شم.باعث افتخاره
مامان جون نی نی
31 خرداد 91 16:29
ای جونم
گل پسر دوست داره این آهنگو می خواد باهاش برقصه
هنوز تاریخ زایمانتون مشخص نشده:


سلام مرسی.نه هنوز 5تیر رفتم که برام نوبت بزنه شانس بد من دکتر مرخصی بود
مریم--------❤
6 تیر 91 15:00
سلام گلم
من لینکتون کردم و از آشنایی با شما خوشحالم


سلام.مرسی عزیزم.همچنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد