آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

انتظار...

تاریخ زایمان...

1391/4/12 18:29
نویسنده : مامان سحر
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم جمعه 91.4.2مامان بزرگ (مامان مامان سحر)سفره ابوالفضل داشت ومن و مامان بابا پیمان و بابا پیمان از شب قبل اونجا بودیم خلاصه مفصل بر گذار شدو همه سراغ شما و تاریخ بدنیا اومدنتو می گرفتن...تازه شب با کمال تعجب خاله لاله اومد...وما خیییییییییلی خوشحال بودیم چون خبر نداده بود که میان..

91.4.5دوشنبه قرار شد بریم دکتر تا تاریخ زایمان مشخص شه خاله لاله که از پرسنل اتاق عمله همراهمون اومد تا کاملا در جریان وضعیت من و مخصوصا شما باشه ولی همین که رسیدیم فهمیدیم که دکتر تشریف بردن مرخصیچقدر عصبی بودیم..

91.4.10شنبه من و بابا و مامان بابا پیمان رفتیم متاسفانه خاله لاله رفته بودو نتونست با ما بیادولییییی بلاخره تاریخ زایمان مشخص شد91.4.20تصويرمن و بابا پیمان خیلی خوشحال بودیم

تا اینکه خاله لاله همیشه نگران زنگ زد و تاریخ رو پرسید وگفت خیلی زود زده و باید صبر کنم

اخه چراااااااا؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مولود
13 تیر 91 1:13
به به ،به سلامتی
ای بابا دیگه زود چیه این طفلک تو شکمت پخت دیگه بزار ایشالا سر موقع بدنیا بیاد و راحت شه دیگه زبون بسته
هر موقع باشه آرزوی سلامتی برای هر دوتون رو دارم عزیزم


اره بخدا گفتی ها!مرسی عزیزم بوس
صوفیا
14 تیر 91 2:03
ای جانم من قربونش برم که دیگه یواش یواش به دیدن رویه ماهش نزدیک میشیم
راستی سحر جونم منظورت از اون دو تا میمونه چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


فقط خواستم خوشحالیمونو نشون داده باشم...مرسی گلم برای نظرت بووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به انتظار... می باشد